خبرگزاری کار ایران

رمضان یوسفی خبر داد:

1327 آموزش‌دهنده کردستانی در آزمون جهاد دانشگاهی نمره قبولی کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۹۸

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: نتایج آزمون دوره آموزش‌دهندگان سوادآموزی از سوی جهاد دانشگاهی اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، رمضان یوسفی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک معاونت سوادآموزی با سازمان جهاد دانشگاهی استان کردستان، تعداد 2024 نفر آموزش‌دهنده واجد شرایط در آزمون سازمان جهاد دانشگاهی برای گذراندن یک‌دوره 126 ساعته، به‌صورت مجازی از طریق سایت www.imooc.ir سازمان مذکور شرکت کردند که از این تعداد آموزش‌دهنده در مرحله اول 1327 نفر نمره حد نصاب قبولی را کسب و دوره مذکور را با موفقیت به پایان رسانده‌اند.

وی افزود: سایر آموزش‌دهندگانی که موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی نشده‌اند؛ می‌توانند با مطالعه منابع معرفی شده و دروس عمومی و تخصصی، در مراحل بعدی آزمون شرکت و با تلاش و جدیت بیشتر موفقیت لازم را کسب کنند.

یوسفی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را فراهم کردن بستر مناسب برای توانمندسازی آموزش‌دهندگان برای شتاب‌بخشی به باسوادی استان، ریشه‌کنی معضل بی‌سوادی و همچنین توسعه و ارتقای مهارت، دانش و شایستگی‌های مورد نیاز آموزش‌دهندگان سوادآموزی با استفاده از فن آوری‌های نوین آموزشی عنوان کرد.

وی تاکیدکرد: در صورت عدم موفقیت و کسب نمره حد نصاب لازم توسط آموزش‌دهندگان در مراحل بعدی آزمون، نمی‌توانند با حوزه سوادآموزی همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز