خبرگزاری کار ایران

چهره های توانمند کردستان در مدیریت بحران معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۱۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: نیروهای توانمند کردستان در زمینه مدیریت بحران برای ارائه تجربه و آموزش به دیگر نقاط کشور معرفی و شناسانده می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرتیکاس اقبال روز دوشنبه در کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور معاون پیش‌بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور در سنندج، گفت: نیروی انسانی حاضر در مدیریت بحران کردستان با داشتن تجربه و غیرت و جوانمردی نه تنها در سطح کشور بلکه در دنیا حرف برای سخن دارند.

وی اظهار داشت: از هر شهرستان ۱۷ نفر به عنوان اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و نیز نمایندگان دستگاه‌های متناسب با بحران در این کارگاه سه روزه حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران کردستان به تبیین و تشریح برنامه‌های این کارگاه اشاره کرد و افزود: تدریس و ارائه مباحث توسط اساتید و نخبگان و نیز دسته بندی در شهرستان ها جهت بیان سناریو و کارخواسته ها متناسب با گزارشات و در نهایت با همفکری مدیران و اساتیدبر اساس سناریو تصمیم‌گیری می‌شود.

اقبال با اشاره به اینکه گزارشات کارگروه و تیم شهرستان‌ها بایستی قابل داوری باشد، ابراز داشت: با طی مراحل و پذیرش از سوی داوران ضمن معرفی گروه‌های برتر به تیم و اعضای گروه پذیرش شده لوح تقدیر ارائه می شود اگرچه مشارکت همه اعضا در برنامه های کارگاه سه روزه منجر به تحویل گواهی آموزش از سوی سازمان مدیریت بحران کشور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه معرفی چهره‌ها و نیروی انسانی توانمند در مدیریت بحران کردستان به عنوان اساتید مجرب و نیز در جهت بهره گیری از پتانسیل و ارائه کار این افراد به دیگر مناطق کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز