خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح کارخانه تولید کولر گازی در بانه

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۳۹

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه گفت: با حضور جمعی از مسئولان، کارخانه مونتاژ و تولید کولر گازی در شهرستان بانه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، احمد رحمانی با اعلام این خبر تصریح کرد: این واحد تولیدی با ظرفیت 6 هزار دستگاه در سال و با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد و 565 میلیون ریال در کیلومتر 5 جاده بانه مریوان، تولید خود را آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت آریا ارتباطات آسیا با اشتغالزایی مستقیم برای 10 نفر در زمینی به مساحت 3 هزار متربع مربع و زیرینای 800 متر بنا شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه عنوان کرد: با توجه به تغییر ذائقه مردم در سیستم های سرمایشی، تولید این نوع محصولات می تواند جایگاه خوبی را در بازار ایران و سایر کشورهای منطقه پیدا کند.

رحمانی خاطر نشان ساخت: با بومی کردن تکنولوژی این نوع محصولات در مناطق کمتر برخوردار علاوه بر اشتغالزایی تعدادی از نیروهای بومی منطقه به ورود تکنولوژی های نو به این مناطق کمک شایانی می نماید.

وی خاطر نشان ساخت: مجموعه کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان آماده هرگونه تسهیل‌گری در امر سرمایه گذاری در کردستان هستند و در این راستا از هیچگونه اقدامی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز