خبرگزاری کار ایران

محمد دره وزمی عنوان کرد:

ثبت‌نام ۵۹ دستگاه اجرایی کردستان در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۷۹۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در استان‌کردستان ۵۹ دستگاه اجرایی و ۴۶۲ تامین‌کننده در بخش‌خصوصی در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی امروز در جلسه هماهنگی اجرای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سنندج، افزود: سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی از سال ۹۰ توسط دولت به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ثبت معاملات دولتی و خصوصی ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: اگرچه تمامی معاملات دولتی با بخش خصوصی درگیر است اما ثبت معاملات دولتی در ستاد برای کلیه دستگاههای اجرایی لازم الاجراست.

دره وزمی با بیان اینکه این سامانه از سال ۹۴ به استان کردستان ابلاغ شده است، گفت: از ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه اجرایی در کشور ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اجرایی در این سامانه ثبت نام و حضور فعال دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: در استان کردستان ۵۹ دستگاه اجرایی و ۴۶۲ تامین کننده در بخش خصوصی در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام کردند.

دره وزمی خاطر نشان کرد: ثبت معاملات در این سامانه به لحاظ شفافیت سازی، جلوگیری از ایجاد فساد اداری و آسودگی خاطر شرکت کنندگان تضمین می شود لذا می طلبد با ثبت معاملات از مشکلات و موانع رهایی یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز