خبرگزاری کار ایران

کسب 953 رتبه برتر توسط دانش آموزان کردستانی در کنکور 96

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان استان در کنکور سراسری سال جاری 953 رتبه برتر در گروه های مختلف آزمایشی کسب کردند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی از افزایش رتبه های برتر دانش آموزان استان در کنکور سراسری سال 96 خبر داد و با بیان اینکه تعداد رتبه های برتر و زیر 3 هزار دانش آموزان در سال 95 تعداد 592 رتبه بود، گفت: در سال 96 رتبه های زیر 3 هزار استان به 953  افزایش یافته است.

وی در تشریح موفقیت دانش آموزان استان در کنکور سراسری به جزییات و رتبه های برتر تک رقمی، دو رقمی، سه رقمی زیر هزار، دو هزار و سه هزار اشاره کرد، گفت: در کنکور سراسر سال جاری و درگروه آزمایشی علوم انسانی دانش آموز کامیارانی موفق به کسب رتبه ششم کشوری شد و 4 نفر از دانش آموز استان نیز موفق به کسب رتبه تک رقمی سهمیه مناطق دو و سه شدند .

وی تعداد رتبه‌های کسب شده دو رقمی زیر100 را 39 مورد عنوان کرد و دانش آموزان استان موفق به کسب 39 رتبه بین100 تا 200 شدند و 305 رتبه سه رقمی بین200 تا هزار نیز حاصل تلاش دانش آموزان استان در مناطق و سهمیه های مختلف بوده است .

قربانی افزود: دانش آموزان استان در کنکور سراسری سال 96 موفق به کسب 312 رتبه بین هزار تا 2 هزار و 253 رتبه بین 2 هزار و 3 هزار شدند .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تعداد رتبه های برتر و زیر سه هزار استان در سال 95،  592 مورد بود، گفت: از این تعداد 2 رتبه تک رقمی، 251 رتبه زیر هزار، 436 رتبه زیر 2 هزار و 592 رتبه نیز زیر3 هزار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز