خبرگزاری کار ایران

حسین ملامحمدی مطرح کرد:

بانک‌ مهر اقتصاد در راستای حمایت از تولید حرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۸۹

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد کردستان گفت: اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه حمایت از تولید و حرکت در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. 

گزارش خبرنگار ایلنا، حسین ملامحمدی امروز در جلسه هم‌اندیشی علمای اهل‌سنت و تشیع با محوریت بانکداری اسلامی که با حضور عضو شورای فقهی بانک مرکزی در سنندج تشکیل شد، افزود: بانک مهر اقتصاد هدف اول راهبردی خود را استقرار و توسعه بانکداری اسلامی تعیین کرده و برای پیاده‌سازی عملیات بانکی بدون ربا و نهادینه‌سازی فرهنگ بانکداری اسلامی، اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد از سال 72 کار خود را در سطح کشور و استان آغاز و تا امروز توانسته در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در رفع محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال نقش مهمی را ایفا کند.

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد به وجود 11 شعبه و 98 نیروی انسانی در استان اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های سپاه بیت‌المقدس نسبت به رصد عملیات بانکی و مجموعه بانک مهر اقتصاد توانسته در این مولفه‌ها از سایر استان‌ها پیشی گیرد.

به گفته ملامحمدی مهم‌ترین و بارزترین عملکرد بانک مهر اقتصاد نیز رعایت قوانین بر اساس موازین شرعی و نظم و انضباط مالی در شاخصه‌های فقه و حقوق بوده است.

وی گفت: بانک مهر اقتصاد به عنوان طلایه‌دار حوزه بانکداری اسلامی در جذب سپرده‌های خرد و هدف‌سازی در پرداخت تسهیلات اقتصاد کلان نیز در توسعه اقتصادی استان ایفای نقش کرده است.

ملامحمدی تاکید کرد: اقدام جدی و جهادی در امور بانکی مهر اقتصاد رسیدن به تحقق بانکداری اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز