خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده سقز و بانه؛

کلنگ احداث دبستان روستای سوته به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۹۰

با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس و جمعی از مسئولین شهرستانی و اعضای خیرین مدرسه ساز،کلنگ احداث دبستان روستای سوته از توابع بخش سرشیو سقز بر زمین زده شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی که با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، مسئولان شهرستانی و همچنین اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، کلنگ احداث دبستان روستای سوته از توابع بخش سرشیو سقز در زمینی به مساحت 300 متر مربع  بر زمین زده شد.

بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تشکر از زحمات دست اندرکاران امر خیر مدرسه سازی، از مجمع خیرین مدرسه ساز برای تلاش های مداومشان در امر مدرسه سازی و محرومیت زدائی از مسأله مهم و حیاتی تعلیم و تربیت تشکر کرد و گفت: در حقیقت خیرین نیک اندیش با ساخت و تجهیز مدارس، علی الخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار باعث ترغیب و قوت قلب مسئولین و همچنین رضایت مندی مردم و در مرحله بالاتر رضایت خداوند را فراهم می نمایند و باید از این حرکت ها و اقدامات خداپسندانه به بهترین نحو ممکن تجلیل و حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه شناسائی مدارس قدیمی و دارای بافت فرسوده از تمامی موارد حمایتی دولت برای امر آموزش و پرورش واجب تر است؛ گفت: می بایست در این زمینه بیش از پیش اقدام شود و تجربه نشان داده است که کوچکترین اهمال در این زمینه تبعات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

محمد برومند، مدیر آموزش و پرورش سقز نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار از همت خیّر گرامی و خانواده مکرم ایشان تشکر کرد.

وی با اشاره به ساخت چندین مدرسه در بخش سرشیو، گفت: این مدرسه نیز با مساحت 300 متر مربع و با هدف ساخت مدرسه یک کلاسه و دارای امکانات لازم برای اجرای برنامه های درسی و تربیتی در روستای سوته با اهدای زمین از طرف آقای خالد خوش کلام و مراحل ساخت و تکمیل این پروژه از طریق محمد رسول کریمی اجرا خواهد شد و تا مهر ماه 96 به بهره برداری می رسد.

در پایان این مراسم کلنگ احداث این دبستان با دستان مسئولین شهرستان و خیرین پروژه بر زمین زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز