خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد:

ایجاد تأسیسات فاضلاب در ۶ شهر استان/ ۳ تصفیه‌خانه فاضلاب ارتقا می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۴۴

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان از برنامه‌ریزی برای ایجاد تأسیسات فاضلاب در شهرهای بیجار، کامیاران، سریش آباد، دیواندره، دهگلان، حسن آباد یاسوکند و ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای سنندج، سقز و مریوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در خصوص میزان پیشرفت این طرح‌ها گفت: پروژه ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار دارای ۹۰ درصد پیشرفت، کامیاران ۸۰ درصد، سریش آباد ۹۷ درصد، دیواندره ۶۵ درصد، دهگلان ۵۳ درصد و حسن آباد یاسوکند ۸۶ درصد هستند.

محمدحسین محمدی اظهار داشت: طرح ارتقای تصفیه خانه شهر سقز نیز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای شهر سنندج مطالعات فاز دو انجام شده است؛ همچنین در مریوان نیز عملیات اجرایی آغاز شده است.

محمدی افزود: تاکنون برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر کامیاران حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با یادآوری آغاز به کار تصفیه خانه فاضلاب شهر سریش آباد در ابتدای سال جاری و در جریان سفر ریاست جمهوری محترم به استان کردستان، گفت: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر سریش آباد، بیش از ۶.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 محمدی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دیواندره، حدود ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که طی سال‌های آینده به بهره برداری می‌رسد ۲۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دهگلان، تاکنون بیش از ۲.۷ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۱۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 محمدی‌تصریح کرد: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر حسن‌آباد یاسوکند،تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی یادآورشد: برای انجام طرح ارتقای تأسیسات فاضلاب شهر سنندج ۹۰ میلیارد، تأسیسات فاضلاب شهر مریوان ۳۰ میلیارد و شهر سقز ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز