خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان عنوان کرد:

قانون را باید درجهت ایجاد تولید و اشتغال تفسیر کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۳۴

استاندار کردستان گفت: تفسیر قانون در جهت افزایش و رونق تولید و اشتغال از مباحث مهم و مورد نیاز برای توسعه و رشد استان است.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در جلسه گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت معدن با بیان این مطلب افزود: با توجه به تاکیدات‌مقام معظم رهبری برای رونق تولید و اشتغال مدیران دولتی و بخش خصوصی باید با همکاری متقابل زمینه اجرای امور را تسهیل کنند.

وی قانون فعلی را تاحدود زیادی برطرف کننده مشکلات سد راه فعالان بخش معدن ارزیابی کرد و افزود: اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال و تولید حل شود حتما باید بخش خصوصی را تقویت و از ظرفیت قانون برای تسهیل امورات آنها استفاده کرد.

زاهدی آماده سازی بسترها و ایجاد زیرساخت های اساسی و مورد نیاز را وظیفه دولت دانست و ادامه داد: همه مدیران تلاش کنند که به هرنحو ممکن مشکلات بخش خصوصی و سرمایه گذاران را برطرف کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه با اقدام دولت تدبیر وامید حدود ۴۰ درصد پهنه استان در دست مطالعات ژئوفیزیک هوایی است، گفت: سال گذشته هشت هزار و۵۰۰ کیلومتر مربع و در سال‌جاری نیز چهار هزار و۲۰۰ کیلومتر مربع در دست مطالعه قرار گرفته است.

زاهدی اضافه کرد: این مطالعات برای کردستان در مسیر توسعه یک سرمایه گذاری ارزشمند در بخش معدن به شمار می رود.

وی آموزش را یکی از نیازهای مبرم و اساسی فعالان بخش صنعت ومعدن دانست و گفت: فعالان بخش معدن برای آشنایی با قانون و رفع موانع بروکراسی در کمترین زمان نیاز به آموزش دارند و همه دستگاه‌ها در این راستا همکاری لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز