خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان مطرح کرد:

مدیریت مصرف صحیح آب نیازمند مشارکت همگانی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۸۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان، ضمن اعلام عناوین هفته صرفه‌جویی، اقشار مختلف مردم استان را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرد و تحقق آن را نیازمند مشارکت همگانی دانست.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدی با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب از روز یکم تیرماه افزود: اهمیت آب در حیات بشر برکسی پوشیده نیست و به درستی از این نعمت خدادادی به عنوان کالای بدون جایگزین نام برده اند.

وی گفت: این مسئله می‌طلبد تا همه ما بیش از پیش قدر این نعمت را بدانیم و با استفاده صحیح و بهینه در مصرف آن اجازه برخورداری کامل آیندگان از این موهبت الهی را نیز بدهیم.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به عناوین ایام در هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: روزهای یکم تا هفتم تیرماه به ترتیب با عناوین" آب، اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، " آب، آموزه‌های دینی و ارتقای آگاهی‌های عمومی"، " آب، خانواده (مدیریت تقاضا و مدیریت مصرف آب)"، " آب و توسعه پایدار (محیط زیست و سلامتی همگانی)"،" آب، بازچرخانی (استفاده مجدد)"، " آب، رسانه، مدیریت مصرف (شرب، کشاورزی، صنعت)" و " آب، قانون و حقوق شهروندی" نامگذاری شده است.

محمدی با تأکید بر آمادگی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب کردستان برای برگزاری هرچه بهتر فعالیتها در این هفته گفت: استفاده از تمام ظرفیتها در استان از جمله وجود روحانیون و سخنرانان، اساتید دانشگاه و سایر گروه های مرجع و تأثیرگذار برای دعوت مردم به صرفه جویی در مصرف آب از جمله اقدامات ما در این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دفتر روابط عمومی شرکت آبفا نیز در این ایام با استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی، رسانه ها و پخش تیزر از طریق شبکه استانی رسانه ملی به استقبال هفته صرفه جویی در مصرف آب می رود.

محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده توسط شرکت آب و فاضلاب کردستان، زمینه تحقق بیش از پیش اهداف این هفته در خصوص صرفه جویی در مصرف آب فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز