خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استان انجام شد؛

برگزاری همایش انتخابات و حقوق اقوام در سقز

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۷۱

همایش "انتخابات و حقوق اقوام" با حضور دکتر جمشید انصاری رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور، حسین فیروزی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در سالن شهید بهشتی سقز برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا، در این نشست که جمعی از شهروندان و فعالان سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور رفتار انتخاباتی و مشارکتی کردها را آگاهانه و همراه با درایت و معنادار بیان کرد و افزود: ایران متعلق به همه ایرانیان است و باید تمامی مردم و اقلیت ها از حقوق برابر و یکسان برخوردار باشند.

جمشید انصاری با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌ها و عوام فریبی‌ها در جریان مناظرات تلویزیونی، خاطرنشان ساخت: لازمست مردم با هوشیاری و درایت، صداقت و اخلاق مداری را از بی اخلاقی بشناسند.

وی با بیان اینکه در دوره اصلاحات گام های مناسبی برای توسعه مناطق کردنشین صورت گرفت، گفت: برای حل مشکلات مختلف کردستان همچون توسعه نیافتگی و مدیریت های کلان و... نیاز به پیگیری مداوم، مدارا و مشارکت هدفمند دارد، دولت اصل 15 قانون اساسی را اجرا و در زمینه استفاده از نیروهای بومی گام های مناسبی برداشته و با جد پیگیر ارتقای این وضعیت خواهیم بود.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت سیاسی و جغرافیایی سقز اشاره و گفت: ارتقای زیرساخت های توسعه در کردستان از جمله: فرودگاه سقز امری ضروریست، این طرح سال هاست که وارد فاز اجرایی شده و نباید بیش از این طول بکشد و باید دولت در 1- 2 سال آینده جهت رفاه حال ساکنان منطقه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز