خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فدراسیون بوکس مطرح کرد:

ورزش بوکس کردستان می‌تواند به جایگاه بالاتری ارتقا یابد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۰۷

نایب رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان گفت: استان کردستان با نیروی جوان، قدرتمند و شجاع می‌تواند به جایگاه بالاتری ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح اله حسینی با بیان اینکه فدراسیون بوکس با توجه به اینکه چند سال اخیر نتوانسته رسالت خود را انجام دهد افزود: باید مدال آوری بیشتری در این زمینه انجام شود تا به جایگاه مطلوب برسد.

وی به حمایت اسپانسرها اشاره کرد و گفت: باید مکان، تغذیه و پاداش ورزشکاران با حمایت و جدیت بیشتری فراهم شود تا موفقیت بیشتری کسب کنند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس به فعالیت هیأت بوکس در استان اشاره کرد و افزود: لازم است با همفکری و همکاری رئیس و اعضای هیات بوکس استان به جایگاه بالاتری برسد.

حسینی ادامه داد: درتمام سنین خصوصا رده سنی 10 تا 15 سال در خصوص ورزش بوکس فعالیت بیشتری انجام گیرد تا بوکس استان به جایگاه اصلی برسد.

نایب رئیس فدراسیون بوکس استان‌کردستان با اشاره به ظرفیت های بالای استان گفت: استان کردستان با نیروی جوان، قدرتمند و شجاع می تواند به جایگاه بالاتری ارتقا یابد.

گفتنی است اکبر جوهری با کسب 17 رأی مأخوذه از مجموع تمامی آرا به عنوان رئیس هیأت بوکس استان انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز