خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

کارگران ترویج دهندگان فرهنگ صحیح کار در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۹۳

فرماندار قروه کارگران را ترویج دهندگان فرهنگ صحیح کار در جامعه دانست و گفت: یکی از مشکلاتی که جوانان با آن مواجه هستند این است که معنای صحیح کار و تلاش را اشتباه متوجه شده و کار را تنها در پشت میزنشینی و کارمندی می دانند این در حالی است که کار واقعی باید منجر به تولید شود.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی افزود: نسخه اقتصاد مقاومتی با وجود قشر کارگر است که نوشته می شود و در واقع کارگران ترجمه کننده های اقتصاد مقاومتی و تولید هستند.

به گفته وی زیبنده نیست در جامعه اسلامی که بر روی حق و حقوق کارگر تاکید شده همچنان این قشر از جامعه دچار مشکل باشند لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری و همراهی با جامعه کارگری هستند.

کولانی با بیان اینکه قشر کارگر نان توانمندی و بازوی خود را می‌خورند و نباید دلسرد شوند، افزود: با وجود کارگر است که تولید و اشتغال معنا پیدا می‌کند و کارگران هستند که به چرخه اقتصاد کمک می کنند و روند توسعه را تسریع می بخشند.

وی کارگران را ترویج دهندگان فرهنگ صحیح کار در جامعه دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که جوانان با آن مواجه هستند در این است که معنای صحیح کار و تلاش را اشتباه متوجه شده و کار را تنها در پشت میزنشینی و کارمندی می‌دانند این در حالی است که کار واقعی باید منجر به تولید شود.

کولانی با تأکید بر تقویت فرهنگ صحیح کار در جامعه، بیان کرد: با وجود کارگر می‌توان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را محقق کرد و به ارکان توسعه در کشور دست یافت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز