خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بیجار:

مجریان انتخابات، امانتدار آراء مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۶۶

فرماندار بیجار با تاکید بر آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده گفت: مجریان انتخابات امانتدار آراء مردم هستند و قطعا فقط بر اساس قانون عمل خواهند کرد .

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه با اشاره به تعامل مناسب فعالان فضای مجازی با مسئولان در خصوص ایجاد شور و نشاط انتخاباتی افزود : خوشبختانه در این شهرستان اولویت شبکه های اجتماعی حضور پرشور مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به تعامل مناسب فعالان فضای مجازی با مسئولین در خصوص ایجاد شور و نشاط انتخاباتی گفت : خوشبختانه در این شهرستان اولویت شبکه های اجتماعی حضور پرشور مردم در انتخابات است.

وی با تاکید بر آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده گفت : مجریان انتخابات امانتدار آراء مردم هستند و قطعا فقط بر اساس قانون عمل خواهند کرد .

فرماندار بیجار گفت : سازوکارهایی برای نحوه تبلیغات کاندیداها در شهرستان در نظر گرفته شده است که استفاده عادلانه از مساجد جهت سخنرانی و ارائه برنامه ها برای تمامی کاندیداها و مشخص کردن اماکن و بیلبوردهای ویژه تبلیغات در نقاط‌مختلف شهر از جمله مواردی است که به تصویب رسیده است.

زندیه با تاکید بر اینکه ایجاد اشتیاق برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات و ایجاد فضایی سالم جهت برگزاری انتخاباتی سالم دو هدف اصلی مسئولین و مجریان انتخابات است اظهار داشت : مردم شهرستان بیجار همواره در تمامی انتخاباتها حضوری پررنگ و پرشور داشته اند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز