خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان خبرداد:

برگزاری اولین همایش صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۲۲

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان از برگزاری اولین همایش صیانت گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و تولید و اشتغال با حضور استان‌های مختلف کشور در 31 فروردین ماه جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سلیم کریمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد با بیان اینکه دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان متولی برگزاری این همایش است افزود:  همایش گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و تولید و اشتغال از برنامه‌های مهم شورای مبارزه با مواد مخدر استان با حضور استان‌های مختلف از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل در 31 فروردین ماه جاری  به میزبانی کردستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری چهار پنل تخصصی در این همایش خبر داد و گفت: این همایش با حضور مسئولان استانی و اعضای سمن‌ها به صورت یک روزه بر گزار می شود.

کریمی به اعلام آمادگی برخی از دستگاه‌ها برای مشارکت در این همایش خبر داد و گفت: نقش و جایگاه‌های سازمان‌ها و مراکز غیردولتی در جذب مشارکت، نقش و جایگاه‌های سازمان‌ها و مراکز غیردولتی در امر اجتماعی شدن صیانت و کارآفرینی برای گروه‌های خاص، نقش و جایگاه‌های سازمان‌ها و مراکز غیردولتی در امر اجتماعی شدن درمان، کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی و نقش و جایگاه‌های سازمان‌ها و مراکز غیردولتی در گفتمان سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از پنل‌های مختلف در این همایش خواهد بود.

وی از برگزاری نمایشگاه جانبی در کنار این همایش خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل 13 غرفه فروش و اطلاع‌رسانی است که در آن تولیدات سمن‌های مختلف فعال در این حوزه عرضه می‌شود.

کریمی اضافه کرد: صیانت از خانواده‌ها هدف اصلی از راه‌اندازی این نمایشگاه است و سعی داریم در قالب این نمایشگاه از این خانواده‌ها به نوعی حمایت شود.

وی به اختصاص یک غرفه نمایشگاه به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این همایش خبر داد و ابراز داشت: می‌توانیم در این غرفه آموزش‌هایی را که در رشته‌های مختلف به معتادین بهبود یافته ارائه می‌شود در معرض دید بگذاریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان عنوان کرد:  هم اکنون 79 سازمان مردم نهاد در استان در حوزه اعتیاد فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز