خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دهگلان:

فضای مجازی در ایام انتخابات به صورت دقیق رصد می شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۵۶۸

فرماندار شهرستان دهگلان از رصد دقیق فضای مجازی در ایام انتخابات خبر داد و گفت: فضاهای مجازی تحت سیطره دقیق قرار دارد و انجام هرگونه جرم در این فضا نیز قابل رصد و پیگیری است و از لحاظ کیفر و مجازات نیز به لحاظ اثر گذاری بر روند انتخابات در چارچوب قوانین برخوردهای قاطع قانونی انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یحیی نظری با بیان این مطلب گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رای مردم حق الناس است و این مهم وظیفه ما را در برنامه ریزی دقیق و سعی و تلاش بیشتر برای حفظ و پیشگیری از خدشه دار شدن حق مردم سنگین تر ساخته است.

وی افزود :ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی ضمن رصد و پایش مستمر امور و فعالیت ها با استفاده از ظرفیت دستگاههای عضو، تدابیر و تمهیدات لازم را پیش بینی و نسبت به اجرا و اعمال دقیق قانون و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی در سه مرحله قبل و در حین و بعد از برگزاری انتخابات را پیگیری می کند.

نظری ادامه داد: انتخابات امسال با انتخابات سال‌های گذشته از نظر موضوع فضای مجازی بسیار متفاوت است، دوره های قبل فضاهای مجازی به این وسعت وجود نداشت.

فرماندار شهرستان دهگلان از رصد دقیق فضای مجازی در ایام انتخابات خبر داد و گفت: فضاهای  مجازی تحت سیطره دقیق قرار دارد و انجام هرگونه جرم در این فضا نیز قابل رصد و پیگیری است و از لحاظ کیفر و مجازات نیز به لحاظ اثر گذاری بر روند انتخابات در چارچوب قوانین برخورد های قاطع قانونی انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان دهگلان افزود: افرادی که در قالب کاندیدا و یا هوادار قدم در عرصه انتخابات می گذارند بایستی آشنایی لازم با موارد تخلف را داشته باشند و این موضوع باید توسط نامزدها و افراد مرتبط با آنها چه در انتخابات شورا و چه انتخابات ریاست جمهوری مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز