خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

آسیب های اجتماعی تهدید کننده به شمار می آیند/ تجدید نظر در شیوه های پرورشی، تربیتی و آموزشی در سطح کلان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۳۰

استاندار کردستان مباحث آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: آسیب های اجتماعی تهدید کننده به شمار می آیند و امروز شاهد گسترش بیشتر این موضوع هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان که در استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه آموزش و پرورش کشور به جهت کاهش سیاست تمرکز گرایی افزود: خوشبختانه با اتخاذ این سیاست اختیارات استان ها افزایش یافته است به طوری که مقرر شد در سال آینده اعتبارات در اختیار استان ها قرار گیرد و به عنوان مرجع نیز اعتباری را به شورای آموزش و پرورش واگذار کند.

وی مباحث آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: آسیب های اجتماعی تهدید کننده به شمار می آیند و امروز شاهد گسترش بیشتر این موضوع هستیم بنابراین می طلبد در شیوه های پرورشی، تربیتی و آموزشی نیز در سطح کلان تجدید نظر شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: در نظام آموزشی کشور دانش آموز و دانشجو منفعل هستند و دستاورد آن فقدان خلاقیت و ذهن پرسشگر است.

زاهدی داشتن ذهن پرسشگر جهت تشخیص اعمال درست از غلط را مهم توصیف کرد و ابراز داشت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است دانش آموزان با ذهنی خلاق و پرسشگر تربیت شوند تا مسیر درست را از ناصحیح تشخیص دهند و در این راستا تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی فارِغ از تاثیر محیط خانه، مدرسه و جامعه نیز فضای مجازی را مهم برشمرد و عنوان کرد: تغییرات در جامعه رخ می دهد و به طبع انسان متاثر از عوامل بیرونی قرار می گیرد با این اوصاف شیوه و عملکرد برخورد نیز باید منطبق با شرایط روز انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز