خبرگزاری کار ایران

سرپرست بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

طرح نظارتی نوروز از امروز در کردستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۹۰

سرپرست بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی نوروز 96 از اول اسفند سال جاری آغاز و تا30 فروردین سال 96 در 2 بخش کالایی و خدمات نظارت انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده با اشاره به ایام پایانی سال، خریدهای نوروزی و سفرهای زیارتی و سیاحتی گفت: کنترل و نظارت بر بازار و قیمت ها ضروری است.

وی گفت: نظارت و بازرسی در استان شامل کالاهای اساسی، گوشت و برنج، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، آرایشی بهداشتی، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه ها و میادین میوه و تره بار است.

سرپرست بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: عرصه فعالیت واحد بازرسی و نظارت در بخش خدماتی، شامل شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها، رستوران های بین شهری است.

هم اکنون حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد.

55بازرس در کل استان در کنار دستگاه‌های متولی دیگر، همکاری لازم را برای نظارت بر بازار شب عید انجام می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز