خبرگزاری کار ایران

به میزبانی تهران؛

بدمینتون باز دیواندره ای در رقابت های بین‌المللی جام فجر به میدان می رود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۶۱

مهران شهبازی بدمینتون باز عنوان دار دیواندره ای امروز پنجشنبه 21 بهمن ماه در رقابت های بین المللی جام فجر که با حضور 17 کشور خارجی برگزار می گردد، به مصاف حریفان خود می رود.

به گزارش ایلنا، رقابت های بدمینتون بین المللی جام فجر به مدت 4 روز در تهران برگزار می شود. در این مسابقات تاکنون 17 کشور اعلام آمادگی کرده اند و تا بامداد امروز پنجشنبه کلیه تیم ها جهت حضور در جام فجر وارد تهران خواهند شد.

کشورهای ایران، آذربایجان، ارمنستان، پرتغال، سوریه ، مالزی ، نیجریه ، هند ، افغانستان و سنگاپور، ایتالیا، دانمارک، سریلانکا ، فرانسه ، لهستان، روسیه و عراق در بخش پسران و دختران با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مهران شهبازی بدمینتون باز عنوان دار دیواندره ایی در قالب تیم ملی کشورمان در این رقابت ها حضور دارد و صبح روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در نخستین دیدار خود به مصاف ورزشکاری از کشور آذربایجان می رود.

شهبازی در صورت بُرد مقابل بدمینتون باز آذربایجانی در دومین جدال خود با ورزشکاری از کشور اندونزی دیدار خواهد کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با شرکت 17 تیم خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز