خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کردستان:

انقلاب اسلامی، انقلابی دینی و دارای پشتوانه مردمی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۲۸

رئیس‌سازمان برنامه‌وبودجه استان کردستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که در بین انقلاب‌های دنیا بی‌نظیر و متفاوت است و انقلابی دینی و دارای پشتوانه مردمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام نصراللهی زاده در جشن انقلاب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان که امروز در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر بیان داشت: ملت بزرگ ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار نظام جمهوری اسلامی مجاهدت و تلاش کردند.

وی اظهار داشت: کار ملت ایران کار بزرگی بود و با تکیه‌بر آموزه‌های دینی و اتحاد خود توانستند نظامی که پشتوانه عظیمی از منابع قدرت را در اختیار داشت، از بین ببرند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که در بین انقلاب‌های دنیا بی‌نظیر و متفاوت است و انقلابی دینی و دارای پشتوانه مردمی است.

نصراللهی زاده در خصوص رژیم پهلوی افزود: این رژیم برای اعتقادات مردم و استقلال کشور ارزشی قائل نبود و هدف او حاکم کردن ابرقدرت‌ها بر سرنوشت ملت ایران بود.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران درعرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دارای جایگاه خاصی بوده و به بالندگی می‌رسد و این  وجه مهمی  برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز هم  بالندگی انقلاب ما  در استمرار پاسخگویی به آرمان‌ها و شعارهایی است که مردم در مبارزات خود علیه رژیم پهلوی درسال 57به نتیجه رساندند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان کردستان در خصوص آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: شعارهایی که داده شد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که ماهیت نظام را تشکیل داده و ادامه دارد و امروز هم آزمون جدی نظام ما در پاسخگویی به همین مطالبات است.

نصراللهی زاده گفت: انقلاب اسلامی در 22 بهمن به پیروزی رسید در کمتر از دو ماه اولین همه‌پرسی برای شکل نظام جمهوری اسلامی برگزار شد و این دلیل بر مردمی بودن این انقلاب است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی پایبند به  آرمان‌هایی است که مردم برای آن مبارزه کردند و حاکمیت ارکان  اسلامی را در بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز