خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان :

هدف سپاه برآورده‌کردن نیاز مستضعفین در تمامی عرصه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۴۵

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جهت کاهش و رفع محرومیت لزوم همکاری و مساعدت دیگر نهادهای دولتی ضروری است و در این راستا تمامی اهتمام سپاه برآورده کردن نیاز مستضعفین در تمامی عرصه هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد حسین رجبی امروز در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از گروه های نخبه و برتر استان در سنندج افزود:  بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس در عرصه های اقتصاد مقاومتی، عمران و محرومیت زدایی فعالیت می کند.

وی بر اهمیت تلاش جهت اجرای اردوهای جهادی تاکید کرد و گفت: علی رغم خدمات برجسته بسیج سازندگی شاهد محرومیت های زیادی در سطح شهر و روستا هستیم و می طلبد اجرای اردوهای جهادی را تا 10 برابر افزایش داد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: اصلی ترین و ذاتی ترین وظیفه و ماموریت ما برقراری امنیت پایدار در استان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رجبی با بیان اینکه توانمندی علمی، مهندسی و توان مقابله با تهدید های اقتصادی و معیشتی سپاه جهت توسعه و رفع محرومیت پای کار آمده است گفت: کردستان در سطح کشور و در حوزه قرار گاه پیشرفت و آبادانی به عنوان استان پایلوت انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: جهت عملیاتی و اجرایی شدن این امر اقدامات و برنامه ریزی ها توسط سپاه انجام و مشارکت دیگر نهاد ها جهت تحقق این مهم لازم می باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه نزدیک به 300 روستا در استان جهت پیشرفت و آبادانی در دستور کار قرار گرفته است افزود: جهت پیشبرد اهداف اعتباراتی از مرکز کشور لحاظ گردیده که بخشی تحقق و بخشی در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

وی فعالیت سپاه را در راستای تکمیل و کمک به دیگران ارگان های دولتی دانست و ابراز داشت: جهت کاهش و رفع محرومیت لزوم همکاری و مساعدت دیگر نهاد های دولتی ضروری می باشد و در این راستا تمامی اهتمام سپاه برآورده کردن نیاز مستضعفین در تمامی عرصه ها می باشد.

در ادامه مدیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع بسیج کردستان با بیان اینکه از سال 88 به بعد همزمان با دستور مقام معظم رهبری بسیج سازندگی در حوزه اقصاد مقاومتی وارد عمل شد افزود: شناسایی ظرفیت وپتانسیل استان و قطب بندی آن جهت بهره مندی از تولیدات داخلی به جای تولیدات خارجی گام موثر بسیج سازندگی در راستای اقتصاد  مقاومتی بوده است. 

غلامرضا حیدری گفت: برپایی 26 بیمارستان صحرایی جهت ارائه خدمات به  170 هزار نفر از فعالیت های مسمر ثمر بوده است. 

وی اضافه کرد: در سال 93 با اجرای 597 طرح و در سال 94 با 641 طرح گامی موثر در راستای برآورده کردن اقتصاد مقاومتی برداشته شد و با اجرای این تعداد طرح زمینه اشتغال‌زایی بیش از سه هزار 800 نفر فراهم شد.

شایان ذکر است در این مراسم از گروه های نخبه و برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی با اهدای لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز