خبرگزاری کار ایران

باید با وحدت توطئه های دشمن را ناکام بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۸۱۰

باید برای حفظ نظام و رسیدن به قله های پیروزی وحدت را پاس بداریم و توطئه های دشمن را ناکام بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علیرضا افشار امروز در مراسم حماسه ی 9 دی که با حضور پرشور مردم در سالن آزادی سنندج برگزار شد به پیروزی ملت ایران در این حماسه اشاره کرد و افزود: ملت ایران از این آزمایش الهی با  سربلندی نقشه دشمنان را خنثی ساخت.

وی تصریح کرد: در جریان فتنه ممکن است به جای دفاع از نظام به نفع دشمن عمل شود و لازم است مردم آگاه ایران هوشیارانه حقایق را لمس کنند.

سردار افشار ماهیت جنگ نرم را روشن دانست و عنوان کرد: شایعات، دروغ پردازی و حوادث ساختگی از جمله برنامه های دشمنان است که از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سعی در متشنج کردن شرایط به نفع خود عمل می کنند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور به دشمنی آمریکا همزمان با پیروزی انقلاب تا کنون اشاره و ابراز داشت: با توجه به اینکه منافع آمریکا با پیروزی انقلاب شکوهمند ایران دچار تزلزل شد به سمت جنگ نرم علیه ایران وارد عمل شد.

وی جریان نفاق را سبب حرکت فتنه دانست و گفت: در این راستا رسالت نخبگان هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم است و کسانی که سکوت را پیشه می گیرند همگام با فتنه گام بر می دارند.

سردار افشار جریان فتنه را مدیریت شده از سوی دشمن ذکر کرد و اظهار داشت: امروزه فتنه بزرگی توسط آمریکا و اسرائیل  در کشور های اسلامی هدایت می شود و خدشه دار نمودن وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور خاطر نشان کرد: عامل موفقیت ملت ایران در مقابله با جریان فتنه هوشمندی، رهنمودها و صبر مقام معظم رهبری بود.

وی در پایان اضافه کرد: باید برای حفظ نظام و رسیدن به قله های پیروزی وحدت را پاس بداریم و توطئه های دشمن را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز