خبرگزاری کار ایران

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان طنین انداز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۷۳

زنگ گلبانگ انقلاب امروز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، در مدارس استان کردستان طنین انداز شد.

زنگ گلبانگ انقلاب راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با ساعت ورود امام راحل(ره) به میهن اسلامی، توسط استاندار کردستان در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این آیین با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی به جهت سابقه تمدنی خود مانند بسیاری از کشورها مستعمره نبود.

قربانی با اشاره به مطالب فوق افزود: سایه استعمار سالها بر سر ملت ایران بود و سال ۵۷ با پرچمداری بنیانگذار کبیر انقلاب این سایه برداشته شد و مردم به آرامش رسیدند.

وی ادامه داد: در طول این سالها که از پیروزی انقلاب گذشته است دشمنان با ترفندهای مختلف سعی در خدشه وارد کردن به این نظام را داشتند اما نه تنها راه به جایی نبردند بلکه کشور ما در زمینه‌های مختلف به پیشرفتهای قابل توجهی دست پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: هرساله مقارن با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به کشور، برنامه گلبانگ انقلاب در مدارس سطح کشور به عنوان اولین برنامه ستاد فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

قربانی گفت: برنامه‌های این ایام با هدف تعمیق و توسعه باورهای انقلاب، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ انقلاب و تقویت هویت ملی دانش آموزان و درک این موضوع که انقلاب جشن ملی برای کشور است برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز