خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری دیواندره:

شهدا و ایثارگران نقش مهمی در دفاع از مرزهای کشور ایفا کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۰۴

سرپرست فرمانداری دیواندره گفت: شهدا و ایثارگران نقش مهمی در دفاع از مرزهای کشور و حفظ انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند.

بهرام فاتحی در اولین گردهمایی فرزندان فرهنگی شهدا و ایثارگران شهرستان دیواندره افزود: همه ما در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و خون شهدا که برای حراست از میهن اسلامی نثار کردند مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.

وی وجود فرزندان شهدا در جمع فرهنگیان را نعمت و یک فرصت برشمرد و تصریح کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران الگوی جامعه هستند و این الگو بودن با عملکرد خالصانه امکان پذیر است.

فاتحی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه مدرسه اشاره کرد و عنوان کرد: مدرسه جایگاه و خواستگاه علم و دانایی است به گونه ای که تمام انبیاء و اولیای الهی به عناوین مختلف در چنین مکانی علم و دانش کسب کرده اند.

سرپرست فرمانداری دیواندره با بیان اینکه علم همراه با ایمان نقش مهمی در رشد و توسعه جامعه دارد افزود: علم همراه با ایمان اسلامی می تواند کلام و گفتار را به عمل صالح تبدیل کند.

وی اضافه کرد: علم همراه با ایمان و عمل حسنه در خانواده و فرزندان شهدا و ایثارگران به خوبی نمایان است.

وی تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و افزود: امنیت، آرامش و عزت و سربلندی امروز میهن اسلامی ما مدیون خون شهدا و ایثارگریهای آنان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز