خبرگزاری کار ایران

واکنش جوانان اصلاح طلب به استعفای مدیرکل سابق منابع انسانی کردستان

کد خبر : ۲۰۹۴۸۴

جوانان اصلاح طلب استان کردستان در جوابیه ای به استعفای مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان واکنش نشان دادند

جوانان اصلاح طلب استان کردستان در قالب جوابیه ای به استعفای مدیرکل سابق منابع انسانی استانداری کردستان واکنش نشان دادند.
به گزارش ایلنا، در این جوابیه آمده است: خداوند متعال را سپاسگزاریم که ما جوانان اصلاح طلب کردستان هنوز اسیر زر و زور دنیای فانی نشده و نفسی جهت روشنگری و دفاع از حق و نفی باطل در وجودمان مانده است.

اخیراً مطلبی تحت عنوان استعفا نامه یکی از مدیران استانداری کردستان در فضای مجازی منتشر شده که بر خود واجب دیدیم مرور بر متن و رجوعی بر بطن موضوع داشته باشیم البته جالب اینکه اولین بار است مدیری بعد از برکناری استعفا می دهد.

برادر بزرگوار جناب آقای یوسفی، استعفانامه حضرتعالی ما را بر آن داشت مطالب ذیل را جهت تنویر افکار عمومی و استحضار خود شما ارائه دهیم.

۱ - حضرتعالی با اشاره به اهمیت حضور نیروهای بومی در مسند مدیریت استان آن را باعثاز بین رفتن شکاف دولت – ملت دانسته اید که البته اهمیت موضوع فوق، اظهر من الشمس بوده و به اطلاع می رساند از دلایل اصلی شکاف دولت – ملت مدیریت افراد ناکارآمد در امور است که نتیجه آن بی اعتمادی ملت نسبت به دولت بوده و در ضمن لزوماً شما تنها نیروی بومی لایق استان جهت مدیریت امر فوق نیستید.

۲ - استاد ارجمند، معلمی تنها به مدرسی نیست بلکه شرط اصلی معلمی اخلاق مداری است که متاسفانه در متن استعفای حضرتعالی نشانی از آن نیست.

۳ - ظاهرا مصداق شایسته سالاری در قاموس شما استفاده از حضرتعالی در پست های کلیدی استان است و خلاف این موضوع شایسته سالاری مخدوش شده است، زمانی آقای شهبازی شایسته ترین و مقطعی هم زاهدی و فیروزی، مگر خود شما نبودید در جلسات متعدد، فیروزی را شایسته ترین فرد جهت مدیریت ارشد استان معرفی نموده وی را باشهامت ترین، کارآمدترین و اصیل ترین نیرو خطاب قرار می دادید.

۴ - استخدام عجولانه، بدون برنامه و بدون پیش بینی منابع مالی لازم در دولت گذشته، گوشه ای از برنامه ریزی جریان انحرافی برای انتخابات ریاست جمهوری بود که خوشبختانه مسوولین ارشد نظام اسلامی، هوشیارانه راه را بر منحرفان و متجاوزان به بیت المال بستند و حال، دولت تدبیر و امید، خود را مسوول پاسخگویی و پیگیری تمام امورات معطل مانده دولت مهرورز می داند و در این راه کوتاهی نکرده و نمی کند. ولی جالب است حالا شما در این مهم کاسه داغ تر از شده اید، فکر نمی کنید زمان سوء استفاده از احساسات جوانان جویای کار کردستانی و خانواده های آنها به سر آمده، اگر واقعاً مشتاق خدمت بودید شما که هم زمان داشتید هم ابزار، چرا منطقی از عملکرد مبهم خود در این حوزه دفاع نمی کنید؟

جناب آقای یوسفی عدم تخصص و تطابق تجارب کاری حضرتعالی با پست مورد تصدی خصوصاً عدم آشنایی شما با مباحثتحول اداری مورد نظر دولت، مشکلات فراوانی را در این مسیر برای تیم کاری دولت تدبیر در پی داشته که می توان به مسایل و مشکلات متعدد در بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات، تعلل در اعلام نتایج آزمون استخدامی ادارات و دلایل متقن دیگر باعثشد تردید در توانایی شما در اداره پست مورد نظر به یقین تبدیل شود و ضمناً خیلی خوشحال می شدیم که خود این واقعیت را زودتر از برکناریتان درک نموده و استعفا می دادید.

در پایان از استاندار محترم جناب آقای زاهدی مجدانه خواستاریم در تغییر مدیران ناکارآمد استانی تردید ننموده و در این راه تعلل ننماید مطمئناً مردم کردستان هوشیارانه سره از ناسره، ثواب را از ناثواب، حق را از باطل تشخیص و سپاسگزار مدیران خادم خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز