خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بیجار:

تبلیغات ضد دینی از پیامدهای استفاده از ماهواره است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۷۵

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد شبکه‌ فارسی زبان ماهواره‌ای، قصد ایجاد تغییر سبک زندگی ایرانیان را دارند.

فرمانده سپاه بیجار تبلیغات ضد دینی و ضد اسلامی را از پیامدهای ناگوار استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای نام برد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، سید حسین محمودی در نشست روشنگری با موضوع آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه در حوزه شهیده سمیه برگزار شد، گفت: هدف اصلی برنامه‌های ماهواره‌ای سست کردن بنیان خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه ماهواره ابزار سلطه فرهنگ غرب در کشور است، تصریح کرد: در حال حاضر پشت بام منازل ایرانیان به عنوان خط مقدم دشمن است.

محمودی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد شبکه‌ای فارسی زبان ماهواره‌ای قصد ایجاد تغییر سبک زندگی در بین ایرانیان را دارند.

وی با اشاره به پیامدهای استفاده از ماهواره یادآور شد: سست شدن بنیان خانواده، زیاد شدن آمار دختران فراری، ترویج مدهای غربی، ترویج بی‌عفتی در جامعه و نهادینه کردن بی‌غیرتی در خانواده‌ها از جمله پیامدهای ناگوار استفاده از برنامه‌های ماهوره‌ای است.

فرمانده سپاه بیجار خاطرنشان کرد: بالا رفتن سن ازدواج، بلوغ زود رس نوجوانان، ترویج زندگی مجردی و برگزاری جشن طلاق از دیگر پیامدهای تاسف بار برنامه‌های ماهواره‌ای است.

محمودی در پایان سخنانش به ارتباط مستمر والدین با فرزندان خود تاکید کرد و گفت: تقویت آموزه‌های دینی و برنامه ریزی صحیح جهت پر کردن اوقات فراغت فرزندان از مهم‌ترین راه‌های مقابله با تهددهای فرهنگی دشمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز