خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیسیون ورزشی شورای زرینه در گفت وگو با ایلنا:

هیئت های ورزشی زرینه در انتظار تحقق وعده ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۵۷

جمعیت ۱۹ هزار نفری زرینه از نبود مربی ورزشی رنج می برد. / این شهر در فقر ورزشی قرار دارد. / شورای شهر زرینه و هیئت های ورزشی این شهر به وعده های مدیر ورزش و جوانان کردستان نسبت به حمایت از ورزش خوشبین هستند.

مسئول کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر زرینه اظهار داشت: باتوجه به وعده حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان درخصوص تشکیل هیئت های ورزشی در زرینه گفت: با تشکیل شدن این هیئت ها هم اکنون در انتظار تحقق وعده هاییم.

یوسف نادری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مدیر کل ورزش وجوانان کردستان در بازدیدی که از مراکز ورزشی زرینه داشتند, تنها راه کمک به ورزش این شهر را تشکیل هیئت ها برشمردند.

وی تصریح کرد: پس از این بازدید, باهمت شوراهای دور چهارم و مدیریت ورزش شهرستان دیواندره هیئت های ورزشی با حضور بانوان و اقایان ورزشکار در زرینه تشکیل شد.

نادری این هیئت ها را ورزشهای فوتبال, شطرنج, کشتی زور خانه, ورزش همگانی رزمی و دوچرخه سواری عنوان کرد و گفت: متاسفانه با این وجود, جمعیت ۱۹ هزار نفری زرینه از نبود مربی ورزشی رنج می برد.

سخنگوی شورای شهر زرینه با بیان اینکه با بدون مربی استعدادها شکوفا نمی شود, افزود: شورای شهر زرینه و هیئت های ورزشی این شهر به وعده های مدیر ورزش و جوانان کردستان نسبت به حمایت از ورزش خوشبین هستند.

وی, ورزش را یکی از محورهای توسعه پایدار در جامعه دانست و یادآور شد: با تقویت رشته های ورزشی و کشف و پرورش ورزشکاران می توان رونقی به توسعه شهر و استان داد.

مسئول کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر زرینه بیان داشت: تنها امکانات موجود در این شهر دوسوله ورزشی است که برای استفاده اختصاصی ادارات آموزش پرورش و سپاه پاسداران بوده ویک سالن زورخانه به صورت نیمه کاره رها شده است.

نادری افزود: این شهر در طول سالهای گذشته هیچ کمک ورزشی به آن نشده و در فقر ورزشی قرار دارد, که همین نبود ورزش باعثشده بود نسلی از جوانان این شهر دامن گیر اعتیاد شوند.

وی خاطرنشان کرد: از منظر مدیریت شهری، گسترش ورزش همگانی می تواند مهم ترین عامل در غلبه بر چالش‌های اجتماعی امروزی همچنین بسترسازی برای پیشبرد شهروندان به سوی زندگی سالم باشد.

مسئول کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر زرینه در ادامه سخنانش گفت: غنی سازی اوقات فراغت مقوله ای است که همواره در ایام تابستان متولیان به دنبال پرکردن آن برمی آیند.

وی افزود: تحقیقات اجتماعی نشان می‌دهد یکی از عوامل مهم بزهکاری در نوجوانان خالی بودن اوقات فراغت آنهاست و در این ایام است که زمینه های پذیرش رفتارهای ناهنجار، اعتیاد و انجام جرایم شکل می‌گیرد.

نادری ادامه داد: یکی از روش هایی که می‌تواند اوقات فراغت افراد جامعه را زیر پوشش قرار داده و بسیاری از ضعف ها و کمبودهای جسمانی و روانی را رفع و درمان کند، ورزش و تفریحات سالم است.

نادری در پایان سخنانش با بیان اینکه برنامه های سازندگی هر جامعه باید موردتوجه قرار گیرد, خاطرنشان کرد: حمایت ازهیئت های ورزشی این شهر, قطعا نتایج فرخنده ای در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز