خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مریوان:

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان یک نیاز اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۴۶

نهاد فرهنگی کتابخانه های عمومی در برنامه ریزی خود توجه به کتاب و کتابخوانی و ارتقای این فرهنگ مطلوب را در محور برنامه های خود قرار داده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مریوان گفت: مسئله برنامه‌ریزی و غنی سازی اوقات فراغت آحاد جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان یک ضرورت بسیار مهم و اساسی است.

حسن بدخشانی در گفت وگو باخبرنگار ایلنا با بیان اینکه ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان بر مبنای کتاب از برنامه های این نهاد فرهنگی است، افزود: کتابخانه های عمومی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های ویژه ای را برای ایام فراغت از تحصیل این قشر اثرگذار تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: نهاد فرهنگی کتابخانه های عمومی در برنامه ریزی خود توجه به کتاب و کتابخوانی و ارتقای این فرهنگ مطلوب را در محور برنامه های خود قرار داده است.

بدخشانی با اشاره به برنامه های کتابخانه های عمومی مریوان در اوقات فراغت تابستان سال جاری تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای گروه های سنی مختلف از جمله برنامه های این نهاد فرهنگی در سال جاری است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مریوان با اشاره به اهمیت نقش کتاب در تکامل جوامع انسانی، یادآور شد: توجه آیات و احادیثبه اهمیت علم آموزی و مطالعه نشان از اهمیت بالای این مقوله در اسلام دارد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در جامعه می تواند علاوه بر سعادتمندی و ارتقای بصیرت عمومی به توسعه در بخش های مختلف منجر شود.

شهرستان مریوان دارای سه کتابخانه عمومی نهادی و سه کتابخانه عمومی مشارکتی با سه هزار عضو فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز