خبرگزاری کار ایران

به دلیل نبود اعتبار؛

مسجد جامع زرینه نیمه کاره مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۱۵

قرار بود از محل وجوه زکات جمع‌آوری شده معادل ۲۲۰ میلیون تومان به حساب ویژه ساخت مسجد جامع شهر زرینه واریز شود، اما از سال ۸۸ تاکنون تنها ۸۰ میلیون تومان از این اعتبار تأمین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زرینه اظهار داشت: مسجد جامع زرینه به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور مولودی در جمع خبرنگاران استان در زرینه اوباتو تصریح کرد: قرار بود از محل وجوه زکات جمع‌آوری شده معادل ۲۲۰ میلیون تومان به حساب ویژه ساخت مسجد جامع شهر زرینه واریز شود، اما از سال ۸۸ تاکنون تنها ۸۰ میلیون تومان از این اعتبار تأمین شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت این مسجد، افزود: برآورد اجرای طرح مسجد جامع در سال ۹۰، حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان از این مبلغ تأمین و هزینه شده است.

مولودی با بیان اینکه مسجد جامع زرینه در سه طبقه احداثمی‌شود که هر طبقه آن را دارای یک‌هزار متر زیربنا است، گفت: طبق برآوردهای امسال میزان برآورد مالی طرح از یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به یک‌میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این مسجد در مسیر جاده ترانزیتی قرار گرفته و به عنوان پایگاهی در زمان‌های می‌تواند برای نجات مسافران مورد استفاده قرار گیرد، باید برای تکمیل آن اهمیت بیشتر داده شود.

مولودی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات این شهر سندهای کشاورزی است که متراژ زمین‌ها با آنچه در سند قید شده است، همخوانی ندارد.

عضو شورای شهر زرینه خاطرنشان کرد: متاسفانه خواسته ما از نمایندگان نیز مجلس برای پیگیری این مشکل به جایی نرسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی با استناد به نقشه هوایی سال ۱۳۴۸ هفتاد درصد زمین‌های مزروعی را مرتع می‌داند که این امر نیز موجب مشکلاتی برای کشاورزان منطقه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز