خبرگزاری کار ایران

پروژه شهرک دامداری زرینه راکد مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۸۲

جهاد کشاورزی با پیشنهاد طرح دام زرینه جهت انتقال این دام‌ها شهرکی را در مراتع زرینه احداثکرد و از سال ۹۰‌‌ به دلیل همکاری نکردن بانک زرینه جهت اعطای تسهیلات در بلا تکلیفی قرار دارد.

سخنگوی شورای شهر زرینه اوباتو گفت: احداثشهرک دامداری زرینه یکی از ضروریات این شهر بوده که طرح احداثآن چند سال پیش کلنگ‌زنی شده است اما با گذشت سال‌ها، هنوز هیچ اقدام موثری برای تاسیس آن انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف نادری در جمع خبرنگاران استان در شهر زرینه اوباتو اظهار داشت: یکی از معضلات شهرداری زرینه دامداری‌های داخل شهر و خروج فضولات دامی است شغلی که وجود آن با تعریف شهر تناقض دارد.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی با پیشنهاد طرح دام زرینه جهت انتقال این دام‌ها شهرکی را در مراتع زرینه احداثکرد و از سال ۹۰‌‌ به دلیل همکاری نکردن بانک زرینه جهت اعطای تسهیلات در بلا تکلیفی قرار دارد.

نادری با بیان اینکه دامداری کردن در داخل شهر موجب گذاشتن بار مالی بر دوش شهرداری جهت زیباسازی و تمیز کردن خیابان‌ها شده است، اضافه کرد: تاکنون شهرداری برای انجام خدمات و امکانات مناسب شهری به مردم این مناطق تلاش کرده است اما ارائه بهتر آن در گرو همکاری مسئولان است.

عضو شورای شهر زرینه اعتبار مورد نیاز برای این کار را رقمی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: طرح دام زرینه که تا هم اکنون نزدیک ۲۵۰ میلیون هزینه شده است می‌تواند به صورت مستقیم ۸۰ نفر اشتغال‌زایی کند.

وی بر لزوم توجه مسئولان تاکید کرد و افزود: با تخصیص تسهیلات کم بهره و فعالیت‌های ترویجی می‌توان برای بهره برداری این شهرک اقدام کرد.

نادری در ادامه سخنانش اظهار داشت: ناتمام ماندن پروژه اتوبان میاندوآب به کرمانشاه که زرینه را نیز در برمی‌گیرد موجب بلاتکلیفی ما شده است.

سخنگوی شورای شهر زرینه اوباتو در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همچنین نبود ادارات خدمات رسان، هنرستان و فنی حرفه‌ای و کتابخانه عمومی، نبود پوشش رادیویی در منطقه اوباتو و عدم امکان بهرمندی از شبکه‌های سیما و نبود آنتن‌دهی موبایل و مشکل تلفن در برخی نقاط از دیگر مشکلات زرینه است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز