خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

فرهنگ‌سازی باید مبتنی بر اخلاق و ارزش‌های دینی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۶۴

ترویج و تقویت فرهنگ و هنر مردم کردستان از مسائل حائز اهمیت و جزو اولویت های اصلی این اداره کل است. / مردم فرهنگی کردستان در سفر مقام معظم رهبری به این استان، ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: هرگونه فرهنگ سازی باید مبتنی بر اخلاق و ارزشهای دینی در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، حجت‌الاسلام رحیم جعفری امروز دوشنبه در دیدار معاونان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رؤسای تابعه شهرستانی این نهاد با نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه توجه به اخلاق یکی از مهم‌ترین امور در تبیین مبانی فرهنگی است، گفت: بسیاری از کار‌شناسان حوزه فرهنگی از مقوله فرهنگ به عنوان یک مقوله اخلاقی نام می‌برند.

وی بر تقویت امور رفاهی کارکنان دستگاه‌های فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان تاکید کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذاری که باید در دستور کار قرار گیرد تقویت بخش رفاهی کارکنان این اداره کل است.

جعفری، ترویج و تقویت فرهنگ و هنر مردم کردستان را از مسائل حائز اهمیت و جزو اولویت‌های اصلی این اداره کل نام برد وتصریح کرد: خوشبختانه استان کردستان با وجود مسئولانی خدوم و تلاشگر روزهای خوبی را پشت سر گذاشته که امیدواریم در آینده نیز شاهد تحولات عظیمی در استان باشیم.

وی در ادامه سخنانش به جایگاه والای ولایت فقیه در آموزه‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: خرداد ماه تداعی ‌کننده حوادثبسیاری است که سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیز در این ایام قرار دارد.

جعفری با اشاره به اینکه حکومت اسلامی همواره در طول تاریخ با رهبری همراه بوده است، بیان داشت: بدون شک ارتباط صمیمی بین مردم و علما می‌تواند نقطه اتکا و افتخار بزرگی برای اسلام باشد.

مدیرکل ارشاد کردستان ویژگی اصلی ولایت فقیه را حکومت بر قلب‌ها بیان کرد و یادآور شد: مردم فرهنگی کردستان در سفر مقام معظم رهبری به این استان، ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

وی در پایان سخنانش خواستار برطرف شدن موانع و مشکلات مطبوعات و رسانه‌های کردستان با حمایت‌های نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان شدو خاطرنشان کرد: طی یک هفته اخیر دو جلسه ویژه با اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان در این خصوص برگزار کرده‌ایم که این رفع مشکلات اعضای خانه نیاز به پیگیری ویژه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز