خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد:

توانمندی شرط اول در انتصاب مدیریت ارشاد کردستان بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۵۹

اگر مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر استان عملکرد ۶ ماهه حجت الاسلام رحیم جعفری را ضعیف ارزیابی کنند وی را تغییر خواهیم داد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، داشتن شایستگی و توانمندی را اولین شرط برای انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کردستان عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، حسین نوش آبادی امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد، تغییر و تحول مدیریتی را یک امر عادی و طبیعی بیان و اظهار داشت: در جابجایی مدیران برخی فاکتور‌ها و مولفه‌ها باید در نظر گرفته شود که ما در انتصاب مدیرکل جدید استان کردستان تمام جوانب امر را سنجیدیم.
وی داشتن شایستگی و توانمندی را اولین شرط برای انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد و گفت: فردی معتدل و خارج از وابستگی سیاسی، قومی و فامیلی برای این مسئولیت در نظر گرفتیم.
نوش آبادی توجه به نیاز‌ها و خواسته‌های مردم را در اولویت برنامه‌های دولت دانست و تصریح کرد: در انتصاب مدیرکل جدید ارشاد کردستان با نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مردم مشورت کردیم.
وی افزد: وزارت ارشاد تمام تلاش خود را برای جبران عقب ماندگی‌های فرهنگی و هنری در استان کردستان بکار بسته است و اگر مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر استان عملکرد ۶ ماهه حجت الاسلام رحیم جعفری را ضعیف ارزیابی کنند، وی را تغییر خواهیم داد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه سخنانش یادآور شد: قوم کرد همواره در طول تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نقشی مهم در ارتقای فرهنگی و تمدنی ایرانیان داشته و دارند.
وی افزود: افتخار می‌کنیم که مرزداران غربی ما کرد هستند و اعتقاد داریم منطقه کردستان یک الگوی به تمام‌معنا از نظر تقریب و همبستگی بین مذاهب اسلامی، اقوام و ن‍ژاد‌ها بوده و اتحاد و همبستگی مثال‌زدنی مردمان این خطه در طول تاریخ باید به عنوان الگویی عملی به دیگر استان‌های کشور تعمیم پیدا کند.
نوش آبادی در پایان سخنانش به برگزاری کنگره‌های مختلف در کردستان طی سال‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره بزرگداشت امام شافعی، کنگره شعر رضوی، کنگره مشاهیر کُرد و کنگره شعر عاشورایی در این استان همگی شاهدی بر ظرفیت والای کردستان در حوزه فرهنگ و هنر است که امیدواریم بیش از پیش بستری لازم برای توسعه هرچه بیشتر این استان فراهم شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز