خبرگزاری کار ایران

باحکم وزیر ارشاد؛

رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۱۳

امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری، طی حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم «رحیم جعفری»، به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، رحیم جعفری را به‌ عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری، طی حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم «رحیم جعفری»، به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب شد.

وی سابقه ۲ ﺳﺎﻝ ﻣﺪﯾﺮیت در اداره ﮐﻞ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ، ۸ ﺳﺎﻝ ﻣﻌﺎﻭنت ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻫﻨﺮﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﻞ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ، ۷ ﺳﺎﻝ ﻣﺴﺌﻮلیت ﺩﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ، ۲۰ ﺳﺎﻝ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺍﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ، ۱۲ ﺳﺎﻝ ﻋﻀﻮ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﺘﻮﻥ ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ، ۲ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺸﺎﻭﺭ ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﻟﺒﺮﺯ و ﻣﺪﯾﺮیت ﺍﻣﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥﻫﺎﯼ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺍﺭﺷﺎﺩ را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است پیش از این «قباد میمنت آبادی» این سمت را از سال ۱۳۸۹ تا مهرماه سال۱۳۹۲ به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و پس از آن «جلال قلعه شاخانی» به مدت هفت ماه، سرپرستی این اداره کل را در استان بر عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز