خبرگزاری کار ایران

از سوی مسافران ورودی به کردستان؛

هیچ شکایتی در سامانه ۰۹۶۶۹ ثبت نشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۸۰

در نوروز امسال بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر مسافر مقیم در سطح استان کردستان داشتیم که نسبت به سال گذشته ۴ درصد رشد را نشان می دهد.

معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: خوشبختانه عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز بسیار مناسب بود به طوری که در سامانه ۰۹۶۶۹ هیچ شکایتی از سوی مسافران نوروزی ثبت نشده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، آرمان وطن دوست ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: درحوزه ارزیابی عملکرد ستاد شهرستانهای استان نسبت به سال گذشته از نظر کیفیت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۶ درصد رشد داشته ایم.
وی تصریح کرد: در بحثاطلاع رسانی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ایجاد امنیت و مهمان نوازی فعالیت های خوبی با همکاری اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان انجام، که موجب رضایتمندی مسافران و گردشگران ورودی به استان شد.
وطن دوست افزود: در نوروز امسال بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر مسافر مقیم در سطح استان کردستان داشتیم که نسبت به سال گذشته ۴ درصد رشد را نشان می دهد و امیدواریم در سالهای آینده با همت مدیران استانی نقاط ضعف را کاهش داده و شاهد افزایش ورود مسافر و گردشگر به استان کردستان باشیم.
وی به بازنگری طرح جامع گردشگری استان در سه حوزه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: طرح جامع گردشگری در این سه حوزه تهیه و تدوین شده است که امیدواریم در سال آینده این طرح در مناطق گردشگر پذیر استان اجرایی شود.
وی در پایان سخنانش به استانداردسازی تأسیسات گردشگری و بحثسرویس های بهداشتی، طرح ملی واحدهای استیجاری و اقامتی در شهرستانها و روستاهای هدف گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: برای سال آینده در حوزه گردشگری باید این مهم در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رونق صنعت گردشگری در سطح استان کردستان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز