خبرگزاری کار ایران

‌سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی بانه خبر داد:

بهره‌مندی ۸۳.۴۲ درصدی روستاییان بانه‌ای از نعمت آب سالم و بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۹۶

تعداد کل مشترکین شهرستان بانه هفت هزار و ۱۳۹مشترک است. / در حال حاضر ۱۹۴ روستا در سطح شهرستان بانه قرار دارد که ۴۲ هزار و ۲۶۱ نفر در این روستاها ساکن هستند.

ایلنا: سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بانه شاخص بهره‌مندی روستاهای این شهرستان از نعمت آب سالم و بهداشتی را ۸۳.۴۲ درصد عنوان کرد.
به گزارش ایلنا، مولود قادرپور ضمن اعلام این مطلب با بیان اینکه طی سال جاری برای اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان بانه بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال اعتبار مصوب تخصیص یافته است، به خبرنگار ایلنا گفت: از این میزان اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: با هزینه این اعتبارات ۱۴ پروژه آبرسانی اجرایی خواهد شد، که در این راستا عملیات آبرسانی به روستا‌ها، تامین آب، توسعه و بازسازی، تجهیز آزمایشگاه، دفع بهداشتی فاضلاب و آبرسانی سیار انجام می‌شود.
قادرپور، پروژه‌های قابل اجرا از محل این اعتبارات را شامل آبرسانی به روستای می‌رآباد سفلی، انجینه علیا، تامین آب کانی ناو، تامین آب بژی، آبرسانی به روستاهای هلو، سفیدکمره، دارینه علیا، وزمله، ساوان، زرواوسفلی و تامین آب روستای حمزه لان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین شهرستان بانه هفت هزار و ۱۳۹مشترک است، یادآور شد: در حال حاضر ۱۹۴ روستا در سطح شهرستان بانه قرار دارد که ۴۲ هزار و ۲۶۱ نفر در این روستا‌ها ساکن هستند.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بانه در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۳۹ هزار و ۱۸۲ و زیر ۲۰ خانوار نیز سه هزار و ۷۹ نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز