خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان؛

خانه گرافیک پژواک سنندج به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۲۵

ایجاد ظرفیت‌های لازم برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، می‌تواند در توسعه صنعتی این استان نقشی بسزایی داشته باشد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به افتتاح واحد تولیدی خانه گرافیک پژواک گفت: با افتتاح این پروژه ۹۰ نفر در سنندج صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، پیمان اسراری امروز دوشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح، که با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان در سنندج برگزار شد، تصریح کرد: واحد تولیدی خانه گرافیک پژواک با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت‌های بخش دولتی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای احداثاین کارخانه ۱۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است، افزود: این واحد صنعتی تولید کننده مصنوعات چرمی است.

اسراری در مراسم افتتاحیه واحد تولیدی شرکت سنه مانی کردستان نیز اظهار داشت: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: این طرح نوید آن را می‌دهد که اصناف کردستانی هم با ورود به بخش تولید، نیازهای مصرفی استان را خود تامین نمایند که هم باعثاشتغالزایی و هم باعثارزش افزوده بیشتر و رونق اقتصادی استان خواهیم بود.

اسراری یادآور شد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیش از ۸ میلیارد ریال بصورت مستقیم برای ۱۲ نفر شغل ایجاد کرده که علاوه بر تامین نیاز شیرینی‌های استان نیاز تعدادی دیگر از استان‌های همجوار را تامین می‌نماید.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ایجاد ظرفیت‌های لازم برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند در توسعه صنعتی این استان نقشی بسزایی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز