خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر سقز:

شهروند قانونمند همواره مورد حمایت شورای شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۱۱

شهرداری خود را مکلف به اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر در خدمت به عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر سقز می‌داند.

ایلنا: رئیس شورای شهر سقز با بیان اینکه شهروند قانونمند همواره مورد حمایت شورای شهر است، گفت: برای کسانی که داری مشاغلی هستند که می‌توانند با تغییر آن به حل معضلات جامعه شهر نشینی و مشکلات ترافیکی و آلایندگی کمک کنند از تخفیفات ویژه انواع عوارض بهره‌مند خواهند شد.

نظام غفاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سقز اظهار داشت: پس از ۳۵ ساعت کار مفید، توسط اعضا شورای اسلامی شهر این دستورالعمل به تصویب رسید وصول درآمد و بهای خدمات شهرداری در سال آینده تصویب شد.

غفاری افزود: در این لایحه افزایش درآمدهای شهرداری در سال آینده دیده شده است، با این رویکرد که به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه فشار وارد نشود و بعضا در مورد عوارضات شاهد کاهش نیز خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر سقز همچنین اظهار کرد: اقدامات اعضای شورای اسلامی شهر سقز در تصویب این لایحه بسیار قانونمند است و در آن بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر سقز بر هزینه کرد صحیح اعتبارات از سوی شهرداری تاکید کردند.

شهردار سقز نیز در پایان این جلسه بیان داشت: شهرداری خود را مکلف به اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر در خدمت به عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر سقز می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز