خبرگزاری کار ایران

شهردار بانه:

نباید به گردشگری از دید اقتصادی نگاه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۵۹

باید با فرهنگ‌سازی و ایجاد زیر ساخت‌ها و فضاهای مناسب ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بانه در جهت رشد و توسعه پایدار استفاده کرد.

ایلنا: شهردار بانه اظهارداشت: نباید به گردشگری از دید اقتصادی نگاه کرد بلکه باید به گردشگری از ابعاد اجتماعی و فرهنگی در هر جامعه‌ای نگریست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ علیزاده در نشست نقش شهرداری در حوزه گردشگری و توسعه پایدار بانه گفت: ضرورت دارد تا گردشگری با فرهنگ مزین شود چرا که توجه به گردشگری از این دیدگاه، توسعه متوازن فرهنگی و اجتماعی را در بر خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بانه در زمینه گردشگری تصریح کرد: توجه به این مقوله یکی از رئوس برنامه‌های اقتصادی در شهرداری بوده و باید با فرهنگ سازی و ایجاد زیر ساخت‌ها و فضا‌های مناسب در این زمینه از این ظرفیت در جهت رشد و توسعه پایدار بانه استفاده کرد.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه نیز در ادامه این جلسه بر ایجاد تعامل بین شهرداری و این اداره در حوزه گردشگری تأکید کرد.

رحیمخواه با تأکید بر اینکه شهرستان بانه طی سالیان اخیر، مورد استقبال مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور بوده است افزود: سالانه بالغ بر ۳ میلیون مسافر به این شهرستان سفر می‌کنند.

وی یادآور شد: باید تلاش کرد تا با همکاری تمام ارگان‌ها مخصوصاً شهرداری در تدوین راهبردهای توسعه‌ای در این مسیر گام‌های موثری برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز