خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان:

خبرنگاران فرهنگ رضوی و حوزه دفاع مقدس کردستان تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۰

مفتخریم که نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان فعالیت خود را آغاز کرده و امید است شاهد بازتاب گسترده عشق و ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و معرفی هرچه بیشتر نخبگان، هنرمندان و خادمان رضوی باشیم.

ایلنا: مدیر سرای روزنامه نگاران استان کردستان از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ رضوی استان همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان از مذاهب مختلف اسلامی به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) وصف ناشدنی بوده و مردمان این خطه از میهن اسلامی در طول تاریخ پرافتخار اسلامیشان ارادت ویژه خویش را به ساحت مقدس امام رضا(ع) در قالب آثار هنری، ادبی و عرفانی به همگان نشان داده‌اند.
خبات ساعدی تصریح کرد: معرفی این تلاش‌ها، خدمات و سنن و باورهای عمیق دینی و اعتقادی و نهادینه کردن این مبانی هویت بخش در جامعه امری مهم و کلیدی بوده و بدون شک اصحاب رسانه می‌توانند در این راستا نقش ویژه ای را ایفا کنند.
وی افزود: در اوایل تیرماه سال جاری با مشارکت گسترده اصحاب رسانه استان شاهد برپایی نخستین جشنواره استانی جلوه های فرهنگ رضوی در آیینه رسانه های استان بودیم و از همان تاریخ به بعد مقدمات راه‌اندازی کانون خبرنگاران رضوی کردستان میسر شد و به صورت رسمی این کانون فعالیت خود را از تیرماه آغاز کرد.
ساعدی ادامه داد: مفتخریم که نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان فعالیت خود را آغاز کرده و امید است شاهد بازتاب گسترده عشق و ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و معرفی هرچه بیشتر نخبگان، هنرمندان و خادمان رضوی باشیم.
مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان اظهار داشت: در همین راستا از ابتدای دهه کرامت آثار خبرنگاران استان در حوزه نشر فرهنگ رضوی توسط دبیرخانه کانون خبرنگاران رضوی استان مستقر در سرای روزنامه نگاران جمع آوری شد و به فضل الهی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس از چهار خبرنگار برتر استان در حوزه رضوی تجلیل خواهد شد.
وی یادآور شد: همچنین در راستای هماهنگی‌ها و جلسات متعددی اعضای شورای مرکزی سرای روزنامه نگاران استان و بر اساس پیش نویس تفاهم نامه همکاری این سرا با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همزمان با هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس از چهار خبرنگار برتر استان در این حوزه نیز تجلیل خواهد شد.
ساعدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در حوزه اطلاع رسانی جشنواره‌ها و برنامه های مرتبط با حوزه فرهنگ رضوی در سال جاری و بازتاب گسترده اخبار، فعالیت‌ها و آداب و سنن مردم اهل سنت و اهل تشیع کردستان در رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری‌ها نمونه بارزی از تلاش‌ها و خدمات وصف ناشدنی خبرنگاران تلاشگر کردستان در این عرصه معنوی بوده و امید است با هرچه فعال‌تر شدن کمیته های تخصصی سرای روزنامه نگاران شاهد گسترش این تلاش‌ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز