خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا؛

یادواره 250 شهید کارگر کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۴۶۳

با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان، دبیر اجرایی خانه کارگر کاشان، جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهداء ، کارگران و کارفرمایان یادواره 250 شهید کارگر کاشان در مسجد قائمیه این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار دکتر علاماتی رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس ستاد فرماندهی کل قوا در این مراسم با اشاره به نقش شهداء در گسترش بسیج در بیرون ازمرزهای کشورمان گفت: بسیجیان در جنگ 8 سال دفاع مقدس ضمن بیرون راندن دشمن از کشورمان امروز هم تا 600 کیلومتر بیرون از مرزها برای صدور فرهنگ ایثار و شهادت جلو رفته اند.

 وی دفاع مقدس را همطراز  واقعه عاشورا دانست و گفت: با توجه به اینکه ارزش خون شهداء فراتر از حد تصور است لذا اگر هر روز هم یادواره شهداء برگزار کنیم، باز هم کم است .

 علاماتی، زنده نگه داشتن یاد شهداء را امتداد مسیر اربعین حسینی دانست و گفت : عزاداری کردن برای شهیدی که همه چیز خود را فدای اسلام کرده در پیشبرد انقلاب بسیار اثر گذار است .

 وی به نقش شهدای حرم در جلوگیری از ورود دشمنان به داخل مرزهای کشورمان اشاره کرد وگفت : کسانی که به عنوان شهدای حرم در بیرون از مرزهای کشورمان جانفشانی می کنند، این مفهوم را خوب درک کرده اند.

وی به نقش حوزه های علمیه در صدور انقلاب اسلامی و گسترش اسلام ناب محمدی در سراسر کشور اشاره کرد وگفت : صدور فرمان آیت الله سیستانی در عراق باعث شد تا تمام مردم در مبارزه با دشمنان اسلام و تروریست های تکفیری داعش پای کار بیایند.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس ستاد فرماندهی کل قوا افزود: به برکت خون شهداء به نحوی فرهنگ ایثار و شهادت از مرزهای کشورمان عبور کرده که هیچ معادله ای بدون حضور ایران در منطقه حل نمی شود.

وی تنها راه نجات جامعه از مشکلات و گرفتاری های موجود را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: همانطور که ایمان، اعتقاد ، ایثار و ایستادگی در برابر زورگویان موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد درحال حاضر هم  خواهیم توانست با این روش برمشکلات موجود کشورمان فایق آییم .

 وی آمار شهدای کشورمان را تا پایان سال 93 بیش از 221 هزار و717 نفر عنوان کرد و گفت : کشورمان  تاکنون حدود 542 هزار و 869 نفرجانباز و بالغ بر 3 میلیون نفر ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز