خبرگزاری کار ایران

در حاشیه اجلاس شهرداران راه ابریشم برگزار شد؛

بازدید دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی از دستاوردهای مدیریت شهری کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۸۱۶

دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی از دستاوردهای مدیریت شهری کاشان در نمایشگاه شهرهای جاده ابریشم که در حاشیه اجلاس جهانی مجمع شهرداران راه ابریشم در قزوین برپاشد، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، محمد خدادادی در این بازدید با ابراز خرسندی از توسعه زیرساخت های کاشان بخصوص در بخش فرودگاهی بیان کرد: این اتفاق فرخنده در آینده می تواند کاشان را به قطب برتر گردشگری برای ملل مختلف تبدیل کند.

وی توسعه زیرساخت های گردشگری کاشان را تاکید کرد و افزود: گردشگری هدفمند در کاشان با یکپارچه‌سازی منطقه فرهنگی در معرفی جاذبه های متنوع آن قابلیت تحقق دارد.

خدادادی ادامه داد: کاشان با گام برداشتن در مسیر تقویت دیپلماسی شهری نشان داد که می تواند جایگاه خود را بیش از پیش در جهان ارتقا ببخشد.

گفتنی است، نمایشگاه شهرهای جاده ابریشم با شعار«ارتباط با شهرهای جهان» در حاشیه اجلاس جهانی شهرداران راه ابریشم به میزبانی شهر قزوین از 12 تا 15 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر میزبان حضور گسترده گردشگران داخلی و میهمانان خارجی شرکت کننده در این اجلاس است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز