خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل :

مدیران باید دیدگاه توسعه‌طلبانه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۷۸۱

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید دیدگاه توسعه طلبانه و نگاه بلند داشته باشند.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد در نشست با اعضای هیات علمی، مدیران و کارشناسان اقتصادی در دانشگاه کاشان اظهار داشت: مدیریت نیاز به جسارت و افراد حرفه ای دارد.

وی اراده محکم و اصرار در امور را از دیگر موارد لازمه مدیریت در دانشگاه دانست و افزود: پیگیری و اراده قوی و مستحکم موجب موفقیت در امور می شود.

وی به ظرفیت های بالقوه دانشگاه کاشان در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری اشاره کرد و اظهار داشت: برای موفقیت در دانشگاه همچنین به فرهنگ سازی و استفاده از افراد حرفه‌ای و بکارگیری مشاوران کارآزموده و حرفه‌ای نیاز است.
 
نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل ، اعضای هیات علمی و دانشجویان را سرمایه دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: باید سعی کنیم تا با استفاده از روش‌ها و تکنولوژی های جدید و مشارکت با بخش‌های خصوصی دانش و ایده را به ثروت تبدیل کنیم.

ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت باید از دل دانشگاه برخیزد افزود: رسالت اصلی دانشگاه تامین رفاه اجتماعی برای مردم است.

وی با بیان اینکه بیشترین حوزه فنی و تخصصی و کارشناسی در دانشگاه است، خاطر نشان کرد: برای تامین رفاه اجتماعی نیاز به کارآفرینی برای نخبگان و فرهیختگان و تبدیل  جامعه به جامعه ثروت آفرین است.
 
ساداتی نژاد ، چالش اصلی دانشگاه‌ها را  کمبود اعتبارات دانست و تصریح کرد: برای تامین اعتبار یا باید از طرف دولت یا از طریق خیرین و یا سرمایه گذاری و راه های اقتصادی و تولید مالی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه اگر نگاه دانشگاه فقط متکی به دولت باشد بخش شکست خورده ای خواهد بود، تاکید کرد: برای تامین اعتبارات باید افراد حرفه ای را در اجرا برای موارد مختلف بکار گیریم.
 
وی خاطر نشان کرد: نوع جذب اعتبارات دولتی یک کار حرفه‌ای و راه جذبش متفاوت است و در دانشگاه باید از راه های مختلف انجام پذیرد.
 
نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل، ثروت عظیم دانشگاه کاشان را منابع انسانی، خیرین و واقفین بیان کرد و افزود: خیرین و واقفین آموزش عالی از دانشگاه کاشان نشات گرفته و به جاهای دیگر سرایت کرده است و این نشان دهنده هوشمندی این دانشگاه است که باید این درخت تناور را رشد و توسعه دهیم.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه منطقه کاشان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است ولی در استفاده از ظرفیت‌های منابع انسانی ضعف وجود دارد، تاکید کرد: باید نیروهایی که دارای انگیزه و به خلق ایده می پردازند  سر دست بگیریم و به آنها بال پرواز داده و به رسمیت بشناسیم.

وی جذب خیرین خارج از کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: خیرین و واقفین، نقش بسزایی در توسعه علمی  دانشگاه ها دارند که جذب این افراد نیاز به افراد حرفه ای دارد.
 
ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید به سمت خلق ثروت برویم و با نگاه اقتصادی فعالیت‌های خود را ادامه دهیم، افزود: با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و با استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید باید سعی نماییم دانش و ایده را بفروشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا با کمک اعضای هیات علمی ، متخصصان و کارشناسان و مردم بتوان رفاه اجتماعی مردم منطقه را شاهد باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز