خبرگزاری کار ایران

به مناسبت نیمه شعبان انجام شد؛

توزیع ده هزارشاخه گل و هزار پرچم عجل لولیک الفرج درکاشان

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۱۹۰

مدیرمجموعه فرهنگی یامهدی(عج) کاشان از توزیع ده هزارشاخه گل و هزار پرچم عجل لولیک الفرج و نصب پرده 110 متری به مناسبت نیمه شعبان درمسجد جمکران قم خبر داد.

«محمدمهدی‌قائمی‌کاشانی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر افزود: برای هفتمین سال متوالی و در صبح روز نیمه شعبان مردم دارالمؤمنین شهر کاشان پس از تجمع در میدان 15خرداد به وسیله بیش از 50 دستگاه اتوبوس راهی مسجد مقدس جمکران می‌شوند.

وی با بیان اینکه پرده 110 متری که منقش به « رب الحسین به حق الحسین عشق صدر الحسین به ظهور الهجه» سال گذشته در قافله انتظار مهدی در جمکران  نصب شده بوده در اربعین حسینی سال گذشته نیز در پیاده روی کربلا تا نجف حمل شد، گفت : امسال نیزاین پرده به مناسبت نیمه شعبان در مسجد جمکران  نصب خواهد شد.

 وی  نصب 1400  پرده عمودی عجل الولیک الفرج به رنگ های مختلف ،مسابقه کتابخوانی کلید فرج  را از دیگر برنامه های دهه مهدویت درکاشان عنوان کرد و گفت: تکثیر یک صد و بیست هرار سی. دی صاحب لوای یک و دو از دیگر اقدامات این موسسه به  مناسبت دهه مهدویت در کاشان است.

قائمی، زیارت عاشورا ، دعای ندبه و جلسه مطالعات هفتگی، اردوی ماهیانه زیارتی تفریحی،پرداخت وام صندوق قرض الحسنه به منظورحفظ انسجام و رشد داخلی اعضای مجموعه فرهنگی یامهدی کاشان را از مهمترین فعالیت های این موسسه عنوان کرد و خاطرنشان شد : دستگیری فقرا و سادات ، ارسال روزانه  پیامک و فیلم در فضای مجازی، برقراری ارتباط با متولیان فرهنگی و یاری رساندنشان از نظر محتوایی و مالی ، ارتقاء نمایشگاه گل نرگس، برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی در مدارس ،دانشگاهها و هیات‌های مذهبی و مساجد، طراحی تولید و پخش ماهانه پوستر بنرفرهنگی، تولید انواع‌ پرده و پرچم، تشکیل مسابقات کتابخانی با درخواست دلنوشته های مهدوی، برنامه‌های کودک و نوجوان، اربعین و مهدویت ، یاری رسانی به ایستگاههای صلواتی پشت نویسی تواشیح و نمایشگاه‌های کتاب مجالس، هیئات مذهبی و دیگر مراکز از مهمترین فعالیت‌های این موسسه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز