خبرگزاری کار ایران

مشاورعالی سپاه قدس در یادواره شهدای حرم کاشان

ریشه داعش سال‌جاری درهم پیچیده خواهدشد

مشاورعالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه روند نزولی جریان داعش آغاز شده است. گفت: به فضل الهی سال ۹۵ سال پایان و درهم پیچیده شدن طومار داعش خواهد بود.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان «سردار ایرج مسجدی» مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در یادواره شهدای حرم هیئت عشاق الحسین (ع) غیاث الدین جمشیدکاشانی، به نقش مجاهدین و رزمندگان در مبارزه با گروه تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: وظیفه انسانی، اسلامی، انقلابی، جمهوری اسلامی و در راس آن مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند که به عنوان یک نیروی رهایی بخش به کمک مسلمانان در برابر تجاجم نیروهای داعش و تکفیری و هرکجا که مسلمانان درخواست کنند برویم.

وی با بیان اینکه مجاهدین افغانی، عراقی و لبنانی در سوریه تحت عناوین فاطمیون، حیدریون و زینبیون در مقابل داعش و جریان تکفیری مشغول جهاد هستند گفت: هرکجا که نیاز مسلمانان امنیتی و نظامی باشد این وظیفه تنها متوجه نیروی قدس است.

در ابتدای این مراسم سروان پاسدار سلیمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارگری محمد رسول الله (ص) کاشان، ضمن خیرمقدم به خانواده‌های معظم شهدای حرم و گرامی داشت یاد و خاطره ۱۷۰۰ شهید شهرستان کاشان و ۲۵۰ شهید کارگری این شهرستان گفت: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های برادران مجاهدین افغانی و تکاروان ارتش جمعهوری اسلامی ایران که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در مقابل گروه تکفیری داعش به شهادت رسیدند حقیقتا ستودنی است.

شایان ذکراست یادواره شهدای حرم با حضور رئیس نمایندگی ولی فقیه و جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، خانواده معظم شهداء حرم، جمعی از روحانیون افاغنه مقیم کاشان به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارگری محمد رسوالله (ص)، همکاری هیئت عشاق الحسین (ع) و همراهی پایگاه بسیج صیاد شیرازی شرکت بوذرجمهر در مرکز هیئت عشاق الحسین کاشان (ع) برگزارشد.

کد خبر : ۳۶۷۲۱۰