خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی ازمسئولین وهمزمان با روزجهانی کارگر

پایگاه بسیج کارگری فولاد امیرکبیرکاشان راه‌اندازی شد

با حضورجانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان، فرمانده بسیج کارگری محمد رسول الله (س)، جمعی از مسئولین ادارات کاشان، فرمانده بسیج کارگری شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مدیرعامل وکارکنان شرکت فولاد امیرکبیرکاشان پایگاه بسیج کارگری این شرکت راه‌اندازی شد.

همزمان با روزجهانی کارگر با حضورجانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان، فرمانده بسیج کارگری محمد رسول الله (ص)، جمعی از مسئولین ادارات کاشان، فرمانده بسیج کارگری شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مدیرعامل و کارکنان شرکت فولاد امیرکبیرکاشان پایگاه بسیج کارگری این شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا درکاشان «علیرضا شبانی‌زاده» جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان دراین مراسم، با گرامی داشت هفته بسیج کارگری، به جایگاه کارگران درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کارگرنه تنها مسئول تامین مسائل زندگی فردی است، درعدم وابستگی کشور به بیگانگان نیز نقش اساسی دارد.

 وی با بیان اینکه کارگر از دیدگاه اسلام بسیارمحترم و ارزشمند است گفت: مقام معظم رهبری درجمع کارگران سراسر کشور از جامعه کارگری به عنوان وفادار‌ترین قشر جامعه که دین خود را به نظام واسلام ادا نموده نام برد

شبانی‌زاده در ادامه به فلسفه وجودی بسیج پرداخت و گفت: استفاده از توان نیروهای مردمی در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام از مهم‌ترین شاخص‌های بسیج در زمان شکل گیری این نهاد مردمی است.

وی افزود: بسیج درحال حاضر نیز در صحنه‌های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز وارده شده است..

 شبانی‌زاده شعارمقام معظم رهبری در سال جدید را یک شعار راهبردی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شعار امسال جامع‌ترین و کامل‌ترین شعار رهبری درجهت عملیاتی نمودن است، لذا مسئولین باید وارد عمل شوند وکارگران نیز مطالبه‌گری خوبی داشته باشند.

وی به اهم وظایف مسئول پایگاه بسیج کارگری در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان اشاره کرد و گفت: از فرمانده این پایگاه انتظارداریم افراد خلاق، مبتکر را دراین واحد تولیدی به منظور استفاده از ظرفیتهای موجود شناسایی کند، ضمن اینکه از مدیریت محترم این شرکت نیز می‌خواهیم بسیج را در رسیدن به اهدافش یاری کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: بسیج باید با استفاده ازهمه پتانسیلهادرتعامل با مدیریت در برقراری امنیت به مجموعه کمک کند.

دراین مراسم علاوه برحضور مدیرعامل، مدیران و کارگران این شرکت نیز حضور داشتند.

شایان ذکراست شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با بیش از ۳۴۰ نفر نیرو با تولید سالانه ۱۳۰ هزارتن ورقهای گالوانیزه و توزیع تولیدات خود در داخل و خارج از کشور یکی از شرکتهای موفق و فعال در شهرستان کاشان است.

کد خبر : ۳۶۶۵۰۵