خبرگزاری کار ایران

فرماندارآران وبیدگل

هفته کارگر فرصتی برای ارج نهادن به سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی است

فرماندار آران وبیدگل گفت: هفته کارگر فرصتی بی‌نظیر برای ارج نهادن به سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل؛ «ابوالفضل معینی‌نژاد» فرماندارآران وبیدگل، فرا رسیدن هفته کارگر (۵ الی ۱۱ اردیبهشت ماه) را به جامعه کارگری زحمتکش شهرستان که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان را فراهم می‌نمایند تبریک گفت و اظهار داشت: هفته کارگر نماد تقدیر از کسانی است که در پیشانی نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور گام بر می‌دارند.

وی افزود: بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعداد‌ها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

معینی‌نژاد خاطرنشان کرد: نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی‌نظیری است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم.

فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مزین گردیده پیشرفت روزافزون شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل را در فضای کاروکارآفرینی، اشتغال و تولید مسالت می‌کنم.

کد خبر : ۳۶۴۴۹۵