خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی اصفهان؛

مجتمع تفریحی و رفاهی مرحوم سید باقر هنربخش به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۲۳۱

با حضور معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی اصفهان، جمعی از خیرین، اعضای شورای شهر و مسئولان ادارات شهرستان کاشان،مجتمع رفاهی و تفریحی مرحوم سید باقر هنربخش وابسته به آسایشگاه سالمندان ومعلولین گلابچی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، « محمود تولایی » عضو هیات مدیره  آسایشگاه  سالمندان و معلولین  گلابچی کاشان شب گذشته در این مراسم ضمن تبریک  میلاد حضرت محمد مصطفی(ص)،  از زنده یاد هنربخش به عنوان فردی مهربان ، خانواده دوست  و وطن پرست نام برد و گفت: این مجتمع  رفاهی تفریحی بنا به وصیت  ایشان در مساحتی بالغ بر 5 هزارمترمربع شامل دو سالن پذیرایی  هر کدام به ظرفیت 600 نفر و یک سالن آمفی تئاتر به ظرفیت 300 نفر  با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان احداث شده تا درآمد حاصل از آن صرف آسایشگاه سالمندان  و معلولین گلابچی شود.

رئیس اتاق  بازرگانی  کاشان از مجتمع رفاهی و تفریحی « مرحوم دکتر سید باقر هنربخش»  به عنوان  یکی از بی نظیرترین  مجموعه های رفاهی  و تفریحی کشور نام برد، گفت: امیدواریم با کمک خیرین  شهرستان کاشان با ساخت چنین مجتمع های تفریحی و رفاهی در دیگر نقاط این شهرستان  بتوانیم درآمدهای حاصل  از اینگونه مجتمع ها را برای سالمندان  و معلولین هزینه کنیم .

 شایان ذکراست در مراسم افتتاح  مجتمع رفاهی تفریحی زنده یاد سید باقر هنربخش پس از سخنرانی دکتر فیاض معاون  توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، شعرخوانی توسط باستان کاران شهرستان های کاشان  و آران و بیدگل ، شعرخوانی کشاورز ، اجرای موسیقی سنتی و تجلیل از دست اندرکاران ساخت این مجتمع برگزارشد.

در این مراسم علاوه برحضور معاون توانبخشی  اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، روسای ادارات بهزیستی ، فرهنگ و ارشاداسلامی ،تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از خیرین شهرستان کاشان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز