خبرگزاری کار ایران

نخستین دوره انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی آران و بیدگل برگزارشد

نخستین دوره انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی آران و بیدگل در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل حجت‌الاسلام سمیع الله مردان رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در حاشیه این انتخابات گفت: انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی با حضور مسؤولان 16 کانون منتخب و فعال شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

وی افزود: پس از رأی‌گیری از حاضران، نجم الدین آفتابی، رحمت الله کریم شاهی و حجت‌الاسلام مهدی رحمتی به‌عنوان نمایندگان شهرستان در مجمع عمومی استان اصفهان انتخاب شدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: کاهش تصدی‌گری و تفویض اختیارات به نمایندگان کانون‌های فرهنگی، گسترش زمینه مشارکت هر چه بیشتر اعضای کانون‌ها در امور فرهنگی تبلیغی، زمینه‌سازی برای حضور فعال جوانان در شناسایی استعدادها و استفاده بهینه از منابع انسانی کانون‌ها از جمله اهداف برگزاری این انتخابات است.

حجت‌الاسلام مردان با اشاره به فعالیت 27 کانون فرهنگی تبلیغی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی افزود: یکی از مراکز تاثیرگذار در عرصه فرهنگی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی است که در مسائل فرهنگی انقلاب و رشد و تعالی معنوی جوانان نقش بسزایی دارند.

وی انسجام و همفکری کانون‌های فرهنگی را برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی و بستر سازی برای تحقق ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و مبارزه با شبیخون فرهنگی مؤثر دانست و اظهار کرد: برای تحقق این مسائل کانون‌ها نیاز به تشکیلات هدفمند و منسجم داشتند که امیدواریم با تشکیل مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از طریق انتخابات، این امر تحقق پیدا کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، آگاه‌سازی عمومی نسبت به مسائل پیرامونی را یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی باید همچون سربازی مجهز به منطق مستحکم دین و انقلاب در مقابل تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن بایستد و راههای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان را به جوانان نشان دهند

کد خبر : ۳۳۳۷۷۵