خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهرکاشان

کار درشهرداری از جنس مدیریت آینده‌نگر است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان کار در نهاد مدیریت شهری را از جنس مدیریت آینده‌نگر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حسین حیدریان در آئین تودیع و تکریم شماری از مدیران شهرداری کاشان گفت: کار در فضای مدیریت شهری از جنس چیدن همه ابزار و سازوکارها برای زندگی آیندگان است.

وی با اشاره به اینکه تفاوت کار در نهادهای دولتی با نهادهای عمومی غیردولتی در تخصیص اعتبارات و بودجه‌هاست گفت: در ادارات دولتی فرد مسؤل با یک سلسله مسؤلیتها و تکالیف و بودجه تخصیصی مشخصی که از نهاد بالادستی تعریف شده و ممکن است مقدار آن جوابگوی نیازها باشد و یا نباشد مأمور به انجام وظیفه است اما در نهادی مانند شهرداری خبری از پول نفت نیست و مردم تأمین کننده بودجه هستند و به عبارتی دست فرد مسؤل در هزینه کردن بازتر است اما در عین حال مردم نیز در مقابل با پرسشگری دنبال دریافت خدمات هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان ادامه داد: امروز مردم با بالارفتن سطح آگاهی شان همواره از ما در قبال پولی که بابت عوارض و مالیاتها می‌دهند توقع آسفالت خوب دارند و  دوست دارند که در شهر زیباتری تنفس کنند و بنابراین کار در میان چنین مردمی که آگاهانه پرسشگری می‌کنند بسیار لذت بخش‌تر می‌شود.

حیدریان خاطرنشان کرد:  گاهی اوقات ممکن است به خاطر کمبود نقدینگیها روند امور عمرانی و فعالیت پیمانکاران پروژه‌ها در سطح شهر کند شود اما انصافأ شهردار کاشان با عزم و اراده‌ای خوب و قابل قبول در پی گسترش خدمات زیربنائی و عمرانی در شهر است.

کد خبر : ۳۲۰۱۰۹