خبرگزاری کار ایران

در ایام محرم صورت گرفت

تهیه و توزیع لوح فشرده وارثان نینوا در کاشان

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از تهیه و توزیع لوح فشرده "وارثان نینوا" همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان مهدی نادعلی گفت: لوح فشرده "وارثان نینوا" مربوط به برنامه گردهمائی مداحان و شاعران آئینی کاشان است که قبل از فرارسیدن ماه محرم توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در مرکز هئیت حسینی نخل صدره و سرفره برگزار شد.

وی، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان پیرامون عزاداری سنتی، ترویج مداحی عالمانه در برابر بدعت های در حال گسترش و آسیب شناسی رویکردهای غیر عالمانه به مفاهیم عاشورا را از جمله موارد موجود در این لوح عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، عبرت های واقعه عاشورا و همچنین استفاده صحیح از فضاهای مجازی، مدیحه سرایی حاج اسماعیل اخباری یکی از مداحان قدیمی و سنتی کاشان و نیز شعر خوانی شاعر آئینی استاد شهاب تشکری را از دیگر موارد موجود در لوح فشرده"وارثان نینوا" برشمرد.

نادعلی یادآور شد: روسای هئیات و جلسات فرهنگی مذهبی می توانند جهت تهیه این لوح فشرده با ارائه معرفی نامه در ساعت های اداری به فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی، میدان قاضی اسدالله، خیابان شهیدان اسلامی تبار مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۱۶۵۶۹